Viac ako 5 miliónov predaných a nainštalovaných kotlov po celom svete je  zárukou dôvery v kvalitu produktov Immergas. Toto je jedna zo skutočností, ktorá za tak dlhé obdobie rozpráva príbeh celej spoločnosti, v ktorej sa vyvíjali nie len produkty ale aj logo, obchodná značka, maskot.

Prvé logo Immergas, vytvorené v roku 1964, bolo veľmi jednoduché, len čierny nápis Immergas písaný rukou. Druhé novšie logo z roku 1970 bolo čierne, kombinované rázovitým grafickým podpisom – obrátený trojuholník. Súčasnú podobu s plamienkom a výrazným písmom Immergas v červenej farbe,  získalo logo až v roku 1976. Dynamický štýl grafiky sa vyvinul a bol uvedený na trh v 80tych rokoch minulého storočia. Od tej doby prešlo logo len malými zmenami do dnešnej novej podoby. Musíme rešpektovať historický vývoj loga Immergas, je symbolickým spojivom medzi minulosťou a budúcnosťou.  

Výraznou zmenou svojho výzoru prešiel aj maskot, Caius Camillus, garant kvality produktov Immergas. Tento rímsky centurión sa v znaku spoločnosti objavil na začiatku 80tych rokov. Spoločnosť mala potrebu vytvoriť novú komunikačnú líniu do budúcnosti, v závislosti od posledných trendov v komunikácii.

„Po dovŕšení 50tich rokov značky na trhu v našom biznise – hovorí Alfredo Amadei, viceprezident spoločnosti Immergas – sme si vybrali pre účely prezentácie našej spoločnosti logo so sviežim imidžom, niečo čo precíznejšie vyjadrí naše rozhodnutia investovať do viac inovatívnych technológií pre domáce i zahraničné prostredie, čo je kľúčový prvok nášho priemyselného plánu. Treba myslieť na hodnoty, ktoré nám v polovici minulého storočia pomohli stať sa lídrom na trhu s kondenzačnými kotlami v Taliansku a kľúčovým hráčom na medzinárodnom trhu.

Nová obchodná značka Immergas bude našou navštívenkou do 43 krajín svete, kde sú naše produkty predávané. 50te výročie bolo tou pravou príležitosťou vytvoriť novú značku, ktorá je vysoko rozpoznateľná a uznáva hodnoty, ktoré sú základom nášho podnikateľského úsilia“.